2015. január 3., szombat

Tamara Webber - Easy Egyszeregy (A szív körvonalai 1.)



Fülszöveg:

Egy lány, aki úgy gondolja, a bizalmat megtörik, az ígéreteket megszegik és a hűség csak illúzió. Egy fiú, aki úgy hiszi, az igazság relatív, a hazugság elkendőzi a kibírhatatlan fájdalmat és a bűntudat örök.
A fiú figyelte a lányt, de nem ismerte őt. Aztán egy váratlan összecsapás jóvoltából a megmentőjévé vált… Tagadhatatlan vonzerő hatott közöttük. Ám a múlt, amelyen a fiú kemény munkával igyekezett felülkerekedni, és a jövő, amelybe a lány őszinte hitét vetette, azzal fenyegetett, hogy elszakítja őket egymástól. Csak együtt vehették föl a harcot a fájdalom és a bűntudat ellen; csak együtt nézhettek szembe az igazsággal, és találhattak rá a szerelem nem várt erejére. Vajon a találkozásuk megerősíti őket hitükben, vagy megcáfol mindent?

Részletek:

"– Imádom, hogy pasi vagyok. Le kell adni két-három kilót? Pár hétig mellőzzük a ketchupot, és probléma egy szál se.
Vállunkra vetettük a hátizsákjainkat, és fölballagtunk a lépcsőn.
– Most már tényleg utállak"

_________________________________________________________________________________


"Levette a sapkáját, és az ágyra dobta, a ceruzáját a vázlatfüzetre helyezte, majd két kézzel a lelapított hajába túrt, azután szétrázta, ezzel szénaboglyává változtatva a fejét. Te jó isten! Amikor a fején át lehúzta a kapucnis felsőt, azzal együtt a fehér pólója is fölcsúszott egy picit, én pedig választ kaptam arra a kérdésemre, hogy meddig terjednek a tetoválásai. Bal oldalán négy sor szöveg kígyózott kisilabizálhatatlanul apró betűkkel. A jobbon valamiféle kelta kinézetű minta ellensúlyozta. Ráadásul most már tudtam, mit értett Erin nyalogatni való hason."


_________________________________________________________________________________


"Ha valaki most azt kérdezné, milyen volt ez ahhoz képest, amikor Kennedy csókolt, visszakérdeztem volna: „Kicsoda?”
Lucas két kézzel megragadta a csuklómat, és átkaroltatta velem a nyakát. Ahogy valóra vált, amiről már nemegyszer álmodoztam, válaszul a hajába túrtam, még jobban összeziláltam. Fölemelt, az ölébe ültetett, hátát a keskeny ágy fejénél felhalmozott párnáknak vetette, egyik lábát a padlón hagyta, a másikat bakancsostul fölhúzta alám. Hátradöntött, fél kézzel alátámasztotta a fejemet, csókösvényt vágott a nyakamtól a pulóverem V kivágásába. Hátrahanyatlott a fejem, ahogy zihálva próbáltam összefüggően gondolkodni."


Trilógia Kötetei:
Easy Egyszeregy
Breakable – Törékeny (Link)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése