2015. január 16., péntek

Richelle Mead Vámpírakadémia (Vámpírakadémia 1.)



Fülszöveg:

A világsikerű sorozat első kötetében Lissa Dragomirt és Rose Hathawayt két év bujkálás után elfogják és visszazsuppolják a Montana erdőségeinek mélyén megbúvó Szent Vlagyimir Akadémia vaskapui mögé. A vámpíriskola a mora uralkodói családok és dampyr testőreik számára szolgál oktatóhelyül. Az akadémia falain belül a két lánynak különböző viszálykodással, rosszindulatú pletykákkal, tiltott szerelemmel és fenyegetésekkel kell megbirkóznia. De mindketten tudják, hogy a legnagyobb veszély a kapukon kívülről leselkedik rájuk.

Részletek:

"– Lehet, hogy vad és neveletlen, de ha van benne tehetség…
– Vad és neveletlen? – vágtam közbe. – Ki vagy te egyáltalán? Valami bevándorló szakmunkás?
– Belikov mostantól a hercegnő testőre – válaszolt Kirova. – A hivatalos testőre.
– Olcsó külföldi munkaerőre akarják bízni Lissát?"

*

"Te… te cipeltél be engem ide?
– Miután széttörtük a padot, és kiszabadítottuk a lábadat – Istenem. És erről is lemaradtam. Csak egy vonzóbb dolgot tudok elképzelni annál, hogy Dmitrij a karjában visz valahova: hogy a karjában visz valahova, és nincs rajta ing."

*

"– Hú! – Nem hittem volna, hogy Dmitrij még jobb fej lehet, mint gondoltam, de tévedtem. – Megverted az apádat. Úgy értem, rettenetes… Ez rettenetes. De, hát, hú! Te tényleg egy isten vagy!
Dmitrij pislogott.
– Micsoda?
– Izé, semmi."



További kötetek:


Vámpírakadémia
Dermesztő ölelés (link)
A halál csókja (link)
Véreskü (Link)
Örök kötelék (Link)
A végső áldozat (link)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése