2015. január 2., péntek

Katie Ashley - A szív zenéje (Runaway Train 1.)

Fülszöveg:


Abby Renard számára a terv egyszerű volt: csatlakozik bátyjai zenekarához a nyári turnéjuk utolsó állomásán, és eldönti, készen áll-e arra, hogy reflektorfénybe kerüljön a csapat negyedik tagjaként. Na persze, arra nem számított, hogy rossz turnébuszra száll a Rock Nation-ön, és ezzel véletlenül a Runaway Train nőfaló énekese, Jake Slater ágyában köt ki. Amikor Jake azt hiszi, a lány az egyik rajongója, Abby hamar a tudomására hozza, hogy ő egyáltalán nem önszántából pottyant mellé.

Jake Slater nem gondolta volna, hogy az ágyába huppant angyal majd úgy áll ellen csáberejének, hogy az ágyékába térdel. Persze Abby a maga kóristalány kinézetével nem is esete Jake-nek. Így aztán a fiú – miután fogadást kötött a lánnyal, mely szerint egy hétig sem bírja ki velük a turnébuszon – még jobban meglepődik, mikor Abby mindent megtesz azért, hogy bebizonyítsa neki az ellenkezőjét. Ahogy azonban Jake élete kezd a feje tetejére állni, meglepetésére Abbyben igazi társra talál. Sosem találkozott még olyan lánnyal, akivel így beszélgethet, viccelődhet, vagy ami még ennél is fontosabb, akivel együtt zenélhet.

Ahogy a hét a végéhez közeledik, sem Abby, sem Jake nem áll készen az elválásra…

Vajon lehet-e közös jövője egy bűbájos countryénekesnőnek és a rock’n roll fenegyerekének?

Részletek:
"A testem egy pillanatra még élvezte a bennem lüktető érzést. Aztán feleszméltem, hogy mi történik – épp megengedtem egy idegennek, hogy megcsókoljon –, és a keze már elindult felfedező útjára.Minden erőmmel eltoltam magamtól.
– Szállj le rólam! – sikítottam.
Rám se hederített, kezével a ruhám szélét kezdte bontogatni.
– Bree, bébi, mi a fenének van rajtad ruha az ágyban? – mondta kuncogva.
Bree? Ez a barom azért taperol engem, mert összetéveszt valakivel!
Fogcsikorgatva rácsaptam meztelen, formás mellkasára.
– Nem Bree vagyok!
Elengedett, és matatni kezdett felettem.
Az éjjeliszekrény lámpája felkapcsolódott. Őrjítően jóképű arc lebegett a fejem felett, a lélegzetem is elállt. Rövidre nyírt, sötét haja volt, és fülében jó pár piercinget viselt.
Álmosságtól és vágytól szomjas kék szemek tekintettek rám. Alaposan végigmért, szemei elidőztek a ziháló mellkasomon és a combomon felgyűrődő ruhámon.
– Nem, egyértelműen nem Bree vagy. Te sokkal jobb vagy nála, Angyal – mondta csábos vigyorral az arcán."


_________________________________________________________________________

"– Mire gondolsz, Angyal? – kérdezte Jake, lehelete közel az arcomhoz. – Vagy
inkább kire gondolsz?
– Rád – suttogtam. Kinyitottam a szemem, ő pedig csodálkozva nézett rám.
– Komolyan?
– Ühüm – leheltem felé. Várakozva figyelt. – Arról fantáziáltam, milyen érzés
lenne megint tökön rúgni téged, amiért ilyen önimádó pöcs vagy."


________________________________________________________________________

"Szememet forgattam.
– Ugyan már! Egyrészt kifeküdtél a srácok látványától, nem is beszélve arról, hogy egészen odáig voltál, és majd kiugrottál a kis csipkés bugyidból, amikor smaciztunk.
– Azt akarod mondani, hogy nem bírnám ki itt a buszon?
Rásandítottam.
– Ugyan már, Angyalka! A poklok poklát élnéd meg, ha akár csak egyetlen éjszakát is a buszon kéne töltened velünk. A tomboló szextúráinkról, a trágár beszédünkről és a csapnivaló asztali etikettünkről nem is beszélve.
– Úgy tűnik, elfelejted, hogy van három bátyám. Elég jól ismerem a fékezhetetlen fiúkat.
Karba tett kézzel, pimasz mosoly kíséretében azt mondtam:
– Szóval úgy érted, hogy ha volna lehetőséged arra, hogy leszállj a buszról a következő pár órában,akkor sem tennéd meg?
Közelebb lépett, szemtől szembe álltunk egymással.
– Úgy értsem, hogy szerinted nincs bátorságom ahhoz, hogy itt maradjak?
– Igen.
AJ felkapta a kezét.
– Hé, ti ketten, mégis mit gondoltok, mi a fenét csináltok?
– Mik a feltételek, hogy bebizonyítsam, tévedsz?
– Egy hét a buszon – vágtam rá gondolkodás nélkül."


6 megjegyzés:

  1. szia
    én már olvastam a könyvet nekem tetszett egy egyszerű romantikus történet ami már néha túl nyálas de szereintem aranyos
    viszont semmi pénzért nem kötekednék de :) az ajánlatnak és a javaslatnak semmi köze a szív zenéjéhez a könyv többi rész még nem jelent meg itthon
    egy tanács legközelebb kicsit jobban nézz utána (én a moly,hu-t ajánlom)
    eskü, hogy csak jóidulatból mondom

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Nagyszerű könyv az mát biztos. Hupsz elnéztem bocsi mostanában nem tudom hol áll a fejem de mindenesetre már kijavítottam a hibámat! Köszönöm hogy szóltál örök hála!! xx Rawen

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia el tudnád küldeni?
    csukbori@gmail
    Köszi

    VálaszTörlés
  5. Szia el tudnád küldeni?
    csukbori@gmail
    Köszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Szeretném ha nekem is elküldenéd a könyvet.
    Köszönöm
    nomivcs4@gmail.com

    VálaszTörlés