2015. január 12., hétfő

Colleen Houck A tigris átka (Tigris 1.)

Fülszöveg:

Szenvedély. Sors. Hűség.
Kockáztatnád mindezt azért, hogy megváltoztasd a végzeted?

Amikor Kelsey Hayes azon gondolkodott, vajon mit fog csinálni ezen a nyáron, álmában sem jutott volna eszébe, hogy egy háromszáz éves indiai átkot próbál majd megtörni. Egy rejtélyes fehér tigrissel, akit Rennek hívnak. A világ túlsó felén.
Pedig pontosan ez az, ami történt.
Szembeszállva sötét erőkkel, bűvös mágiával és misztikus világokkal, ahol semmi sem az, aminek látszik, Kelsey mindent kockára tesz, hogy megfejtsen egy ősi próféciát, amely örökre megtörheti az átkot.
A tigris átka egy epikus fantasztikus-romantikus sorozat feszült. izgalmas első kötete, egy olyan élmény, amiből még többet akarsz.

Részletek:

"– Tudod, végül is, viszonylag sértetlenül kijutottunk a városból. A szája kinyílt:
– Sértetlenül? Kelsey, tele vagyok majomharapásokkal a hátamon, és olyan helyeken is, amire gondolni sem akarok!
– Azt mondtam: viszonylag."

*

"– Szabad egy tigrisnek müzliszeletet ennie? – kérdeztem. – Valószínűleg olyasvalamire volna szükséged, ami proteinben gazdagabb, viszont itt az egyetlen protein én vagyok, de arra ne is gondolj. Borzasztó ízem van."

*


"Beleszeretni olyan lenne, mint leugrani egy szikláról. Vagy a legintenzívebb élmény, ami csak történt velem, vagy a legostobább hiba, amit valaha elkövettem. Vagy átértékelném és élvezném az életet, vagy összetörném magam, halálosan megsérülnék."


További részek:
A Tigris átka
A tigris küldetése (link)
A tigris utazása (Link)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése