2015. január 14., szerda

Leiner Laura Kezdet (A Szent Johanna gimi 1.)

Fülszöveg:

Egy sorozat a való életről
Egy sorozat, amely itt és most játszódik
Srácok, akik olyanok, mint te és mégis mások
A történet rólad is szól!

Részletek:

"Cortez korepetálása: 5/1 – dühös vagyok rá.
Cortez beszólása: 5/1 – nagyon dühös vagyok rá.
Cortez angol súgása: 5/1 – akkor is dühös vagyok rá.
Cortez: 5/1 – most nagyon nem szeretem.
Mr. Darcy: – 5/5 – most inkább őt szeretem."

*

"– Az egész nyolcadik évfolyamban azzal csúfoltak, hogy magángimibe csak nyomik járnak – mondtam, mire anyu végre felnézett.
– Ez nem igaz! Apád is magángimnáziumba járt! – érvelt, mire mindketten átnéztünk a konyhapulton, a nappaliban ülő apu irányába. – Jó, ez nem volt jó példa – rázta meg a fejét anyu némi töprengés után."

*

"– Ez már Petőfi? – biccentett a színpadon álló Kinga felé. Arnold előre hajolt, hogy rálásson Virágra, és lesajnálóan megrázta a fejét.
– Ez október 23.
– Na és? – pislogott Virág. 

– Aludj vissza, majd március 15-én felkeltünk, és akkor képben leszel. – susogta Arnold."

További kötetek:
Kezdet
Együtt (link)
Egyedül (link)
Barátok (link)
Remény (link)
Ketten (link)
Útvesztő (link)
Örökké (link)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése