2015. március 17., kedd

K. Bromberg - Driven - Szükség

Kiadó: Ulpius - ház
Ár: 3.399 Ft
Fülszöveg:

Rylee Thomas hozzászokott ahhoz, hogy ura minden helyzetnek. De hamarosan találkozik egy férfival, akivel élvezet elveszíteni az irányítást...
A pajkos mosolyú és fájdalmasan jóképű Colton Donavan számára kihívást jelentek, mert olyan világban él, ahol minden nő őt akarja. Én vagyok a szabályt erősítő kivétel. Megszokta már, hogy az élet minden területén pontosan azt kapja, amit akar. Ő a vakmerő férfi, aki mindig az irányíthatóság és irányíthatatlanság közötti szűk mezsgyén jár, akár a pályán dönget, akár azon kívül.
Colton úgy robban be az életembe, mint egy tornádó: felemészt minden kontrollt, feszegeti a sebezhetőségem korlátait, és kérlelhetetlenül behatol a sebzett szívem köré font védőháló mögé. Széthasítja azt a világot, amit olyan óvatosan, rendezetten, kiszámíthatóan, fegyelemmel építettem fel.
Amit ő akar, azt nem tudom neki megadni, amire nekem van szükségem, azt ő nem adhatja meg. De ha már egyszer a finom külső mögött megpillantottam lerombolt lelkének rejtett sötét titkait, vajon el tudok sétálni tőle?
A szexuális vonzalom tagadhatatlan. Mind a ketten kétségbevonhatatlanul vágyunk az irányításra. De ha e két világ összecsap, elég lesz-e a vonzalom arra, hogy összekössön minket, vagy a ki nem mondott titkok és a konok csaták végül arra késztetnek, hogy elváljanak útjaink?

Író: K. Bromberg 
Fordította: Sánta Orsolya
Besorolása: Erotikus, Regény, 
Kiadás éve: 2014. December 10.
Oldalak száma: 410
Eredeti cím: Driven
Fő szereplők: Colton Donovan, Rylee Thomas
Fejezetek száma:  25
Sorozat részei: Szükség, Vágy (2 - nincs pdf) Szerelem(3 nincs pdf)
Kedveltségi szint a moly.hu szerint: 79%

Részletek:

"– Kerülök mindent, ami egy kapcsolatra hasonlít. Ha jól mennek a dolgok, szándékosan, vagy tudat alatt, vagy nem tudatosan tönkreteszem, attól függ, melyik agyturkászt kérdezed. Elcseszem az egészet. Megsértem a másik embert – mondja szinte hadarva.
– Csak kérdezd a szüleimet! Míg felnőttem, annyiszor megbántottam őket, hogy számolni sem érdemes.
– Ó… én… Colton…
– Így vagyok bekötve, Rylee. Szándékosan csinálok majd valamit, amivel megbántalak, hogy bizonyítsam. Hogy bizonyítsam függetlenül a következményektől, hogy nem maradhatsz mellettem. Hogy bizonyítsam: ura vagyok a helyzetnek.
Hogy elkerüljem a fájdalmat.."



"Pár másodpercig farkasszemet nézünk. 
– Nem adod magad könnyen, Rylee – mondja fenyegetően. 
Haddie-re pillantok. Arca közönyös ugyan, de a pillantása azt súgja, hogy alig tudja elhinni, ami itt folyik. Fölállok, a vállamat megfeszítem, és felszegem az államat. 
– És mit akarsz tenni? 
Megcsóválja a fejét, és közelebb lép. 
– Remélem, jól szórakozol, mert szép kis jelenetet rendezel – ujjával felemeli az államat, hogy a szemébe nézzek. 
– Én nem játszom, Rylee – mondja olyan hangerővel, hogy csak én hallom –, és nem szeretem, ha játszanak velem. 
A vibráló szexuális feszültség megtölti a levegőt."

"– Kerülök mindent, ami egy kapcsolatra hasonlít. Ha jól mennek a dolgok, szándékosan, vagy tudat alatt, vagy nem tudatosan tönkreteszem, attól függ, melyik agyturkászt kérdezed. Elcseszem az egészet. Megsértem a másik embert – mondja szinte hadarva. 
– Csak kérdezd a szüleimet! Míg felnőttem, annyiszor megbántottam őket, hogy számolni sem érdemes. 
– Ó… én… Colton… 
– Így vagyok bekötve, Rylee. Szándékosan csinálok majd valamit, amivel megbántalak, hogy bizonyítsam. Hogy bizonyítsam függetlenül a következményektől, hogy nem maradhatsz mellettem. Hogy bizonyítsam: ura vagyok a helyzetnek. 
Hogy elkerüljem a fájdalmat."

214 megjegyzés:

  1. Szia eltudnád küldeni a szükség triologia méglévő köteteit? E mail c : csipike01@citromail.hu Köszi előre is ! Zsu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok ha valakinek meg van el tudna nekem is kuldeni a szukseg triologia meglevo koteteit?
      Elore is koszonom
      e mail cimem :
      edina.ers.schneider@gmail.com

      Törlés
    2. Szia..szeretnem a szukseg trilogia 3ik reszet..koszonom
      anitkamarsalekov@gmail.com

      Törlés
    3. Sziasztok ha valaki el tudná küldeni a szükség 3 díj részét .... köszönöm

      Törlés
  2. Szia!
    Szeretnék csatlakozni az előttem szóló kéréséhez.
    nagyne67@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szeretnék csatlakozni az előttem szóló kéréséhez.
    nagyne67@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Küldtem e-mailt is, de lehet nem kapod meg, ezért ide is írok! Légyszi nekem is küld el a köteteket! e-mail címem: izabelle325@gmail.com
    Köszi előre is! Iza

    VálaszTörlés
  5. Szia szeretnék csatlakozni az elöttem szólók kéréséhez. Címem: halaszaniko6@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Kérlek nekem is küld el a köteteket
    Előre is köszönöm
    tyukodi.anita@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia. Én is szeretném elkérni a Szükség trilógia köteteit. Előre is köszönöm. Kriszti.
    krisz4364@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia. Én is szeretném elkérni a Szükség trilógia köteteit. Előre is köszönöm. Kriszti.
    krisz4364@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia. Én is szeretném eléri a Szükség trilógia köteteit. Előre is köszönöm. Kriszti.
    Krisz4364@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia nekem is elküldenéd előre is köszönöm! email:varnagyviktoria@citromail.hu

    VálaszTörlés
  12. Szia nekem is elküldenéd előre is köszönöm! email:varnagyviktoria@citromail.hu

    VálaszTörlés
  13. Szia. Nekem is elküldenéd? Köszi☺
    eszter.szollosi1@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a trilógia többi részét? Előre is köszi!!!!
    bsrita@freemail.hu

    VálaszTörlés
  15. Szia nekem is el tudnád küldeni a Szükség trilogia összes részét ami megvan?
    metwaliadrienn@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia kérlek nekem is küld el gizda0606@gmail.com címre köszi

    VálaszTörlés
  17. Szia kérlek nekem is küld el gizda0606@gmail.com címre köszi

    VálaszTörlés
  18. Szia! Én is szeretném elkérni a könyvet pdf formátumban. Az első részt már elolvastam és nagyon tetszett. Előre is köszönöm. email címem: takacs.julia.anna@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia! Én is szeretném elkérni a könyvet pdf formátumban. Az első részt már elolvastam és nagyon tetszett. Előre is köszönöm. email címem: takacs.julia.anna@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia! Én is szeretném kérni pdf formátumban a trilógiát, a következő email címre: dzsendzso.g@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  21. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  22. Szia nekemnis el tudnad kuldeni elore is koszonom lipot98@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia:)
    Kerlek nekem is elkuldened a triologiat?
    elore is koszonom!

    VálaszTörlés
  24. Szia:)
    Kerlek nekem is elkuldened a triologiat?
    elore is koszonom!

    VálaszTörlés
  25. Szia! Én is szeretném elkérni a trilógiát pdf formátumban. Az első részt már elolvastam és nagyon tetszett. Előre is köszönöm!
    email címem: kbabics@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Kérlek küld el a trilogiát ha megkérhetlek.Előre is köszi.
    bertamonika76@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    Kérlek küldd el az utolsó két részt a galildiko87@freemail.hu címre.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Kérlek elküldenéd nekem is a meglévő köteteket?
    Előre is köszönöm!
    szluca90@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  30. Szia! kérlek küldd el nekem is a trilógiát. nagyon köszönöm. eszterhaineandi@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia! Kerlek ha lehetseges kuldd el a trilogia 2. es 3. reszet. pandicska@gmail.com
    Elore is koszonom!

    VálaszTörlés
  32. szia én is el szeretném olvasni a meglévő köteteket!Cimem djbarby@gmail.com.köszi előre is!

    VálaszTörlés
  33. Szio.kuld el nekem is legyszi!!!fodor.emma40@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Szio.kuld el nekem is legyszi!!!fodor.emma40@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok. Sajnos internet probléma miatt nem tudom használni a gmail fiókomat! Igy be kellene lépnetek a facebook csoportomba és ott megtaláljátok!
    csoport: https://www.facebook.com/groups/1523783014561724/
    xx Anina Silverman

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szeretném elkérni ha meg van neked a szükség trilógia 3. Részét.
      adriennmoldvai@gmail.com

      Törlés
  36. Szia! Én is szeretném a Szükség trilógia 2-ik, 3-ik részét. Köszi!!! inczeh@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia ! Én is szeretnem kerni a Szükseg trilogiajat I, II, III részét ! Elore is koszonom..l emailem : sz.beaa98@freemail.hu

    VálaszTörlés
  38. Szia! :)
    Szeretném én is elkérni a szükség trilógia 1,2,3 részét! Köszönöm szépen!
    posta.viktoria1986@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia! Én is szeretném elkérni a Szükség trilógia meglévő köteteit. Előre is köszönöm. E-mail címem: nesrin.deering@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Szia! Én is szeretném elkérni a Szükség trilógia meglévő köteteit. Előre is köszönöm. E-mail címem: mesi555@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szia

    Elküldenéd nekem is a szűkség trilógiát nagyon várom köszi előre is.

    email: szita27@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Szia
    Elntudnád nekem is küldeni a szükség trilógia köteteit?
    juhasz.zsofia20@freemail.hu

    VálaszTörlés
  43. Szia
    Elntudnád nekem is küldeni a szükség trilógia köteteit?
    juhasz.zsofia20@freemail.hu

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Nekem is eltudnád küldeni a szükség trilógia köteteit?
    gergoszabina@gmail.com
    előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  45. Szia!Nekem is eltudnád küldeni a szükség trilógia köteteit?Előre is köszönöm!
    ifjukinga@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szia! Légyszi nekem is el tudnád küldeni a köteteket! e-mail címem: rencsi515@citromail.hu

    VálaszTörlés
  47. Szia. Ha lehetséges én is kérném a trilógia köteteit. Köszi. zsucik@freemail.hu .
    Szép napot.

    VálaszTörlés
  48. Szia eltudnád nekem is küldeni a köteteket?
    galyasreka96@freemail.hu

    VálaszTörlés
  49. Szia. Szeretném kérni a 2-ik és 3-ik részt. Előre is köszönöm. Szép napot és további jó munkát neked :)
    e-mail: dora.filep@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia. Szeretném kérni a 2-ik és 3-ik részt. Előre is köszönöm. Szép napot és további jó munkát neked :)
    e-mail: dora.filep@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Szia eltudnad nekem is kuldeni mind a 3 reszt?
    andrea.kanda@azet.sk

    VálaszTörlés
  52. Szia. Elküldenéd nekem is a 2. és a 3. részt Pdf-ben magyarul?Előre is köszönöm szépen. fkoltaiviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Szia elküldenéd nekem is mind a 3 részt magyarul köszönöm! pacs@gmail.hu

    VálaszTörlés
  54. Szia
    Eltudnád nekem is küldeni a szükség trilógia köteteit? komlosi.a@freemail.hu
    További szép napot!!!

    VálaszTörlés
  55. Szia! Elküldenéd nekem is a 2. és a 3. részt Pdf-ben magyarul? Előre is köszönöm szépen.
    jamadri01@gmai.com

    VálaszTörlés
  56. Szia! Szeretném én is elkérni mind a három részt pdf -ben .
    Előre is nagyon köszönöm! j.barbara1987@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Szia en is szeretnem a szukseg trilogia 2,3 reszt pdf ben email ellykis76.ek@gmail .com elore is koszonom

    VálaszTörlés
  58. Szia! En is szeretnem elkerni a Szukseg Trilogia 2,3 kotetet PDFs-ben. Nagyon koszonom! tonishelp@ gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Szeretném ha elküldenéd nekem a Szükség trilógia 2. és 3. kötetét. Az elsőt olvastam és nagyon szeretném a folytatásokat. Esetleg a Valós trilógia 2. és 3. Kötete az Enyém és a Remy című is magvan?Az is elküldenéd.Nagyon köszönöm szépen. Emailem: ahovodzak@gmal.com

    VálaszTörlés
  60. Szia! Ha megvan elküldenéd nekem is a második és harmadik részt? Előre is köszönöm! teso73@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Szia! :)
    Nekem is elküldenéd a Szükség trilógia részeit? Előre is köszi!
    p.flora1998@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Szia! :)
    Nekem is elküldenéd a Szükség trilógia részeit? Előre is köszi!
    p.flora1998@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Szia! :)
    Nekem is elküldenéd a Szükség trilógia részeit? Előre is köszi!
    p.flora1998@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Szia!nekem is El tudnàd küldeni a 2,3 rèszt pdf-ben? antalilona4@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Szia,
    Nagyon szépen megkoszonnem ha a 2. es 3. reszt elkuldened a kovetkezo cimre: radakildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok valaki eltudná küldeni a 2.-3. Részt a köv.címre :alexandra.englerova1992@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok valaki ha szépen kérem nekem is el küldhetné a köv.cimre. alexa850730@freemail.hu Köszi

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok valaki ha szépen kérem nekem is el küldhetné a köv.cimre. alexa850730@freemail.hu Köszi

    VálaszTörlés
  69. Szia!
    Elkérhetném én is a második részét? Köszönöm szépen!!!
    whylady@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Ha meg van akkor Lecci nekem is küld el *-*
    tevolihu@gmail.com
    A 2. 3. Része kellene

    VálaszTörlés
  71. Szia!
    Esetleg nekem is el tudnád küldeni a 2. és 3. részt?
    Az email címem: rozsnyaiorsolya@vipmail.hu
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  72. Sziaaa
    Szükség Második és harmadik könyvet eltudnád küldeni ?😍
    demes.panni@freemail.hu

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok! Én is kérném Nemethkriszti82@gmail.com köszönöm!!

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok!
    Nekem is el tudná küldeni valaki?
    Nagyon köszönöm!!!
    h.aniko1030@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok! Valaki elkūdenė Nekem is a Szükség trilógia Vágy ės Szerelem részeit!!! kovacskat33@gmail.com Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok!
    Nekem is el tudná küldeni valaki a Vágy és a Szerelem részeket?
    Nagyon köszönöm! hnmapro@gmail.com

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is a Szükség trilógia Vágy és Szerelem részeit?? Olyan régóta keresem.... Nagyon szépen köszönöm előre is! kovacskat33@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok!
    Nekem is el tudná küldeni valaki a Vágy és a Szerelem részeket?
    Nagyon köszönöm! emike1978@freemail.hu

    VálaszTörlés
  79. En is el szeretnem olvasni 2-3 kotetet el tudnad kuldeni

    katinkagal@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Szia
    Nekem is el tudnád küldeni a 2-3 kötetet?
    izabelladora@ gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  81. Hello!
    Valaki nekem is el tudná küldeni a 2-3.kötetet?
    Nagyon köszi!
    szaboheni1102@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Szia!Nekem is el tudnád küldeni a 2-3. kötetet?Köszönöm szépen!!!!
    banyai.nory @gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Szia! A könyv első része tetszett. Szereném kérni, hogy ha módodban van küldd el a 2. és 3. részt PDF-ben. Előre is köszönöm.
    Címem: sz. petoborbala@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok! Nekem is elküldenétek a 2.,3. részt?
    Nagyon köszönöm!
    Címem: reka.szasz90@gmail.com

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is a Szükség trilógia 2. és 3. részeit?

    a címem: eva.petrik100@gmail.com

    Nagyon-nagyon köszönöm előre is :)

    VálaszTörlés
  86. Szia
    El tudnád küldeni a 2. és a 3. kötetet?
    (szia.szilinora@gmail.com)

    VálaszTörlés
  87. Szia
    El tudnád küldeni a 2. és a 3. kötetet?
    (szia.szilinora@gmail.com)

    VálaszTörlés
  88. Sziasztok ! El tudnád küldeni nekem is valaki küldeni a 2. és a 3. részt! Köszike ( balinikoletta88@gmail.com)

    VálaszTörlés
  89. Sziasztok! Ha esetleg eddig bárkihez eljutottak volna a szükség további részei, az nekem is lenne olyan szíves és elküldené? Iszonyatosan elszeretném olvasni, de még csak megvenni sem tudom, mert a kiadó már rég csődbe ment...

    Előre is köszönöm!
    galizabell15@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Sziasztok! A második harmadik kötetre fáj nekem is a fogam. Ha valakinek megvan el tudná nekem küldeni? ternyikrita@gmail.com Előre is köszi. :)

    VálaszTörlés
  91. Sziasztok! Valaki nekem is el tudna kuldeni a 2-3 kotetet. Elore is koszonom!!
    Email cimem: virag199152@gmail.com

    VálaszTörlés
  92. Sziasztok! A 2-3.kötetet keresem már hetek óta.Ha megvan valakinek elküldenè nekem? Előre is köszi! ternyikrita@gmail.com

    VálaszTörlés
  93. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  94. Sziasztok! Lenne valaki olyan kedves és el tudná nekem is küldeni a 2.-3.részt? Nagyon hálás lennék!
    homolyaaniko@gmail.com

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok! Valaki elküldené nekem a 2.-3.kötetet?
    klauka1@freemail.hu
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  96. Sziasztok! Valaki elküldené nekem a 2.-3.kötetet?
    klauka1@freemail.hu
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  97. Kedves Nóra! Kedves Mindenki!

    El tudná valaki küldeni részemre a K.BROMBERG - DRIVEN - SZÜKSÉG 2.-3.- illetve a megjelent magyar nyelvű részeket?

    Nagyon Köszönöm! V.Márti vizesim@gmail.com

    VálaszTörlés
  98. Sziasztok!
    Akinek megvan, el tudná küldeni a Szükség trilógia 2. és 3. részét? szabo.kisrita@gmail.com az e-mail címem.

    Köszönöm, Rita

    VálaszTörlés
  99. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni nekem is a 2. és 3. részt? Nagyon megköszönném😊
    roxanazarka@gmail.com

    VálaszTörlés
  100. Sziasztok!nekem is el tudná küldeni valaki a második és harmadik részt. köszönöm barka21114@gmail.com

    VálaszTörlés
  101. Sziasztok. A 2. és 3. részt el tudná valaki küldeni? Előre is köszönöm. varadiem@gmail.com

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok! Esetleg nekem is el tudná valaki küldeni a 2-3. részt? szilvia_t@freemail.hu Nagyon köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  103. Sziasztok! Esetleg nekem is el tudná valaki küldeni a 2-3. részt?
    beatabedoneliptak@ gmail.hu

    VálaszTörlés
  104. Hello! Engem is érdekelne a 2. és 3. rész. Ha valakinek megvan légy szíves küldje el! Köszi
    sooskriszti78@gmail.com

    VálaszTörlés
  105. Helló. Engem is érdekelne a 2. és 3. része. Ha valaki eltudná küldeni azt nagyon jó lenne. kovacslili0713@gmail.com

    VálaszTörlés
  106. Szia. Nekem is eltudnád küldeni a meglévő részeket(az összeset)? Illetve ha valaki más el tudja küldeni az is szuper lenne.
    Előre is köszönöm,
    kittigyenes11@gmail.com

    VálaszTörlés
  107. Kedves Nori!

    Szeretnélek megkérni a K.Bromberg Szükség Trilógia 2.-3. részének elküldésére. Köszönöm előre is.! Vi.márti - vizesim@gmail.com

    VálaszTörlés
  108. Kedves Nóri!
    Kérlek nekem is küld el a K.Bromberg Szükség trilógia 2-3.részét erre a címre: anna.sziladi@gmail.com.
    Előre is nagyon köszönöm
    anna.sziladi@gmail.com

    VálaszTörlés
  109. Kedves Nóri!
    Kérlek nekem is küld el a K.Bromberg Szükség trilógia 2-3.részét erre a címre: virag199152@gmail.com

    VálaszTörlés
  110. Szia! Megkerhetlek hogy nekem is kuldd el a tovabbi ket reszt?:)
    andras.robi19@freemail.hu

    VálaszTörlés
  111. Szia! Megkerhetlek hogy nekem is kuldd el a tovabbi ket reszt?:)
    andras.robi19@freemail.hu

    VálaszTörlés
  112. Szia Nóri!
    Megkérhetlek, hogy nekem is küld el a 2, 3 részeket. Nagyon köszönöm.
    pale17117@gmail.com

    VálaszTörlés
  113. Szia! Én is szeretném kérni a 2. és 3 részt! Köszönöm szépen :)
    czenemarti@freemail.hu

    VálaszTörlés
  114. Sziasztok!
    Már régóta fáj a fogam a 2. és 3. Részre...valaki eltudná nekem küldeni? :)
    Fruzsi950724@gmail.com

    VálaszTörlés
  115. Helló. Engem is érdekelne a 2. és 3. része. Ha valaki eltudná küldeni azt nagyon jó lenne :)
    izabellakobori@freemail.hu

    VálaszTörlés
  116. Sziasztok. Van bárki aki megkapta a 2. És a 3. Részét? Ha igen el tudná nekem is kűldeni? Köszönöm szépen!

    zsancus20@gmail.com

    VálaszTörlés
  117. Sziaaa/Sziasztok.
    Ha valakinek elküldték a könyvet, továbbítaná nekem is? Nagyon el szeretném olvasni de sehol nem találom.:| Köszönöm.
    dorinacintia1@gmail.com

    VálaszTörlés
  118. Sziasztok! 2-3. rész megvan vkinek? Hálás lennék érte. :) baltrikas@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  119. Sziasztok!:) A 2-3. részt el tudja valaki küldeni? Nagyon hálás lennék érte:) berzadora@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  120. Sziasztok!:) A 2-3. részt el tudja valaki küldeni? Nagyon hálás lennék érte:) berzadora@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  121. Sziasztok!Engem is nagyon megfogott a könyv 1 része s szeretném a folytatást is elolvasni.Ha valaki elkükdené a 2. és 3. részt nagyon megköszönném monikakovacsua@gmail.com 😊

    VálaszTörlés
  122. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni a 2. és 3. részét? Előre is köszönöm!
    cuncimokus2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  123. Szia! El tudnád küldeni a trilógia 2.-3. részét? Köszönöm! Email: olahandika@citromail.hu

    VálaszTörlés
  124. Sziasztok. Eltudnátok küldeni nekem is a trilógia többi részét?? Előre is köszi. :)
    kovianyu@freemail.hu

    VálaszTörlés
  125. Sziasztok! Valaki eltudná küldeni nekem is a 2 és 3 részét? Előre is köszönöm! mayamayababy805@gmail.com

    VálaszTörlés
  126. Sziasztok elkülditek nekem is 2 és 3. részt. Nagyon várom a folytatást zsuka23@gmail.com. köszi

    VálaszTörlés
  127. Sziasztok,a trilogiát eltudnátok küldeni nekem emailbe? Sajnos telom nem szedi le :(
    icafulopneica@gmail.com
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  128. Sziasztok most olvastam el a Szükség trilógia második részét és jó lenne a harmadik is ha valaki küldené a harmadikat nagyon megköszönném makama@freemail.hu a cím

    VálaszTörlés
  129. Sziasztok!Elkuldenetek nekem is a szukseg trilogia utolso reszet? kissniki01@gmail.com Elore is koszonom

    VálaszTörlés
  130. Sziasztok! Szeretném , ha nekem is elküldénetek a trilógia harmadik kötetét. Előre is köszönöm. debreninoemi@gmail.com

    VálaszTörlés
  131. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a Szükség trilógia 3. részét. Címem: mezes.viktoria@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  132. Sziasztok! Ha valakinek valóban megvan a Szükség trilógia 3. része (bár még nem láttam sehol hogy lenne rajongói fordítása) akkor szeretném én is megkapni. Címem: dd19890406@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  133. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 3. részét. Címem: maraczireka06@freemail.hu Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  134. Sziasztok!Én is szeretném elkérni a Szükség trilógia 3.részét. Előre is Köszönöm. kubibarbara@gmail.com

    VálaszTörlés
  135. Sziasztok! Nagyon szuper az oldal. :) Most olvastam el a Szükség trilógia második részét és nagyon szeretném a harmadikat is elolvasni. Hálásan köszönöm, ha valaki el tudja küldeni. :) Email: ivovizesek@gmail.com

    VálaszTörlés
  136. Sziasztok! Most fejeztem be a második részét. Nagyon hálás lennék ha valaki el tudná nekem küldeni a harmadik részét is ☺️
    mozer.nati@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      El tudnád küldeni nekem a 2.részt? farkas.zsazsa@gmail.com

      Törlés
  137. Sziasztok ha valakinek van lehetősége el tudná küldeni nekem a harmadik részt? Nagyon örülnék. Email címem:gyimesin0@gmail.com

    VálaszTörlés
  138. sziasztok a harmadik resz megvan valakinek? elkuldenetek ? csabakiripoczki@gmail.com

    VálaszTörlés
  139. Sziasztok valaki eltudná nekem küldeni a 3. Részét a szerelmet. Elolvastam az első ketőtt és nem tudok betelni vele. Előre is köszönöm email címem:kukoricamano1018@gmail.com

    VálaszTörlés
  140. Szia! Nekem is eltudnad küldeni a Szükség triĺgia 3.részét! Előre is köszi!
    benke.kati30@gmail.com

    VálaszTörlés
  141. Sziasztok,eltudná valaki küldeni nekem is a 2,3 részt??Elöre is nagyon köszönöm!
    lina85@citromail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziasztok eltudná nekem valaki küldeni a szükség trilógia 3 részét magyarul e-mailben? ferencz.viktoria93@gmail.com előre is köszöném

      Törlés
  142. Sziasztok. Én is szeretném a 3. részét magyarul. pidori18@gmail.com köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  143. Szia eltudnád küldeni a szükség trilógia 3 részét pdf ben

    VálaszTörlés
  144. zsigmondeit@freemail.hu címre elküldenéd a trilógia 3 részét pdfben

    VálaszTörlés
  145. Szia el tudnád küldeni nekem a szükség trilogia 3 részét.elore is nagyon szépen köszönöm mail cimem: marcsi31@freemail.hu

    VálaszTörlés
  146. Szia. El tudnád küldeni nekem is a 3 részt. gkinga21@citromail.hu

    VálaszTörlés
  147. Szia nekem is el tudnád küldeni a harmadik részét pdf formátumban?
    bakibrigi87@gmail.com nagyon szépen koszkösz előre is

    VálaszTörlés
  148. Szia..nekem is el tudnad kuldeni a 3ik reszt a szukseg trilogiabol ??elore is koszonom
    anitamarsalekova@gmail.com

    VálaszTörlés
  149. Sziasztok! Nagyon szeretném én is elolvasni a 3. Részt. Aki esetleg megkapta eltudná küldeni nekem is.
    adriennmoldvai@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  150. Sziasztok!
    Elküldenétek nekem is a 3.részt?
    mariannabodorne@gmail.com
    Nagggggyon köszönöm

    VálaszTörlés
  151. A 3.részt nekem is eltudnád küldeni? Nagyon köszönöm előre is!
    p.flora1998@gmail.com

    VálaszTörlés
  152. Sziasztok.Elküldené nekem valaki a 2. és 3. részt?Köszönöm.

    VálaszTörlés
  153. Sziasztok.Elküldené nekem valaki a 2. és 3. részt?Köszönöm.

    VálaszTörlés
  154. Sziasztok! A 3. rész engem is érdekelne, örülnék ha el tudnád küldeni. Köszönöm boogied82@gmail.com

    VálaszTörlés
  155. Sziasztok.en is el szeretném kerni a 3 részt.mail cimem:marcsi31@freemail.hu élőre is nagyon szépen koszonon

    VálaszTörlés
  156. Sziasztok!
    Elküldené valaki nekem is a 3.részt?
    dimovics.moni@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  157. Sziasztok eltudnàtok nekem küldeni 3_4 részt köszönöm tormasygeorgina@gmail.com

    VálaszTörlés
  158. Sziasztok!
    Eltudnátok küldeni a szükség, a vágy könyveket? Plusz ami megvan... imádom ezt a könyvet <3 :-)
    pecsinikiedzes@gmail.com
    Millió köszönet érte!

    VálaszTörlés
  159. Sziasztok!
    A 3. részt nekem is el tudná valaki küldeni?
    Nagyon szépen köszönöm!!
    Címem: melacska@gmail.com

    VálaszTörlés
  160. Sziasztok. Valaki eltudná küldeni nekem is a 3.részt.? mercedesz199241@gmail.com
    Köszönöm 😘

    VálaszTörlés
  161. Sziasztok!
    Elküldenétek nekem is a 3. részt?
    mariannabodorne@gmail.com

    VálaszTörlés
  162. Sziasztok!
    Én is szeretném elkérni a 3. Részt. Akinek esetleg megvan lenne olyan kedves és elküldené nekem?
    adriennmoldvai@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  163. Sziasztok!
    A 3.részt eltudnà valaki nekem is küldeni?
    Előre is köszönöm!
    kubibarbara@gmail.com

    VálaszTörlés
  164. Sziasztok, én is szeretném, ha valaki elküldené nekem a 3. részt. Köszönöm.
    dankop@invitel.hu

    VálaszTörlés
  165. Sziasztok! Most olvastam el az első kettő résztés nagyon szeretném a harmadikat! Kérem szépen, akinek megvan küldje el nekem is! adorjan.mari@gmail.com

    VálaszTörlés
  166. Sziasztok! Nagyon szépen megkérném, akinek megvan küldje el nekem a 3. részt a monikakovacsua@gmail.com - ra magyarul előre is köszönöm)

    VálaszTörlés
  167. Sziasztok!Szeretnèm elkérni ènis a trilógia 3.reszet magyarul,ha esetleg valakinek megvan elküldenè! Köszönöm niti7891@gmail.com

    VálaszTörlés
  168. Sziasztok el kudene nekem is valaki a 3 dik reszt nagyon halas lenek ipapp094@gmail.com

    VálaszTörlés
  169. Sziasztok el kudene nekem is valaki a 3 dik reszt nagyon halas lenek ipapp094@gmail.com

    VálaszTörlés
  170. Sziasztok! Nagyon szépen megkérném, akinek megvan küldje el nekem a 3. részt a szepikata@gmail.com-ra.

    VálaszTörlés
  171. Sziasztok!
    Akinek megvan küldje el nekem a 3.részt
    Nagyon szépen köszönöm :)

    VálaszTörlés
  172. Válaszok
    1. Sziasztok!
      A 3ik részt szeretném,ha lehet.
      Köszönöm!!!
      mate.jucus.22@gmail.com

      Törlés
  173. Hali:)
    A 3ik részt énis nagyon szeretném!
    Köszönöm!!!!
    mate.jucus.22@gmail.com

    VálaszTörlés
  174. Nekem is a 3.rész kellene. Köszönöm!
    erzsebettot@gmail.com

    VálaszTörlés
  175. Nekem is a 3.rész kellene...Nagyon köszönöm
    one.b.monika@freemail.hu

    VálaszTörlés
  176. Sziasztok.
    Én is a 3.részt szeretném, ha valaki el tudná külfeni... edomdi@freemail.hu
    Nagyon köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  177. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 3. részt.
    Előre is köszi!
    krisztinas0129@gmail.com

    VálaszTörlés
  178. Sziasztok
    Ha valakinek meg van a 3.rész én is szeretném kérni.
    Köszönöm szépen előre is.
    tothalexandra01@gmail.com

    VálaszTörlés
  179. Sziasztok!

    Ha valakinek meg van a 3.rész én is szeretném kérni.
    Köszönöm szépen előre is.
    szegedine.adri@gmail.com

    VálaszTörlés
  180. Sziasztok ha lehet én is szeretném kérni a 3. részt mail:zattika@gmail.com

    VálaszTörlés
  181. Szia. Eltudnad nekem is küldeni a 3.reszt? ramszika@gmail.com

    VálaszTörlés
  182. Szia.Olvastam az első 2 részt.Meg lehet venni a 3.-ik kötetet valahol?

    VálaszTörlés
  183. Sziasztok! Nagyon megköszönöm ha valaki megküldi a 3 részt. Nagyon tesztet az 1-2 rész, és sajnos nem tálalom sehol a 3 könyvet. Köszönöm : sch.erzso@gmail.com

    VálaszTörlés
  184. Dóri Olvastam az 1 és 2 részt nagyon tetszett! Nagyon szépen megköszönöm ha tudna valaki segíteni, hogy elérjem a 3 rész is. Köszönöm szépen zsdora76@gmail.com

    VálaszTörlés
  185. Sziasztok! En is a 3 részt szeretném ha neg lenne valakinek. rencsikebalogh1991@gmail.com. előre is köszi. Reni

    VálaszTörlés
  186. Sziasztok! Szeretném a 3.részt Én is, mármilyen módon érdekelne, evaanita00@gmail.com Előre is nagyon köszönöm! Szép napot mindenkinek!

    VálaszTörlés
  187. sziasztok, en is szerenem kerni a 3. reszt ha meg van valakinek es hajlando megosztani, ica.szkrs@gmail.com
    elore is koszonom

    VálaszTörlés
  188. Sziasztok.Én is magyon szeretném a 3.ik részt.peligantunde@freemail.hu

    VálaszTörlés
  189. Sziasztok! Engem is a 3. rész érdekelne. Nagyon megköszönném, ha valaki el tudná nekem küldeni! Évi
    munkacsieva13@gmail.com

    VálaszTörlés
  190. Sziasztok!
    Én is szeretném a 3. Részt, enyhuga90@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés