2015. március 11., szerda

Christina Lauren Gyönyörű rohadék (Gyönyörű rohadék 1.)

Kiadó: Lilith Könyvek
Ár: 3.500 Ft
Fülszöveg:

Egy ambiciózus gyakornok. Egy perfekcionista igazgató. És rengeteg indulat. Ismerje meg a történetet, amelynek blog előzményét több mint kétmillióan olvasták el online!
Chloe Mills esze borotvaéles, mindent belead a munkájába, és éppen most szerzi az MBA-diplomáját. Egyetlen problémája van csak: a főnöke, Bennett Ryan, aki szigorú, korlátolt, tapintatlan – és teljes mértékben ellenállhatatlan. A Gyönyörű Rohadék.
Bennett Franciaországból tért haza Chicagóba, hogy fontos szerepet vállaljon a családi médiavállalkozásban. Nem gondolta volna, hogy az az asszisztens, aki oly sokat segített neki innen, Chicagóból, míg ő külföldön volt, egy káprázatos, ártatlanul provokatív – és végtelenül dühítő – lény, akit mostantól mindennap látnia kell. A pletykák ellenére Bennett sohasem csípett fel nőket a munkahelyén. De Chloe annyira csábító, hogy már hajlandó érte kijátszani – vagy akár nyíltan felrúgni – a szabályokat, csak hogy megkaphassa őt. Az irodaépület bármely zugában.
Mikor az egymás iránti étvágyuk eléri a kritikus pontot, Bennettnek és Chloének dönteniük kell, milyen áldozatot hajlandók hozni, milyen nyereségért.

Író: Christina Lauren
Fordította: Angster László
Besorolása: Erotikus, romantikus, regény
Kiadás éve: 2013
Oldalak száma: 300
Eredeti cím: Beautiful Bastard
Fő szereplők: Bennett Ryan, Chloe Mills
Sorozat részei: Gyönyörű rohadék, Gyönyörű idegen
Kedveltségi szint a moly.hu szerint: 81%

Részletek:

"Néhány hónapja elkövettem azt a hibát, hogy egy konferencián lementem a szálloda edzőtermébe, és az egyik futógépen megláttam őt trikó nélkül, izzadtan. Az arca olyan, hogy a férfi modellek ölni tudnának érte. Ilyen hajat pedig egyszerűen nem is láttam még férfin. Frissen baszott haj. Így mondták lent a lányok, és azt is, hogy nem véletlenül mondják. A kép, ahogy a trikójával végigtörli a mellét, örökre belém égett. Persze ezt is tönkretette akkor, azzal, hogy megszólalt: 
„Örülök, hogy végre az erőnlétével is törődik, Miss Mills!”
Seggfej."


"– Amúgy a Shop-stop megy.
– Az egyik kedvenc filmem! – mondtam.
– Tudom. Már az első nap idéztél belőle, amikor megérkeztem.
– Az a Stop-shop II. volt – tisztáztam, majd megálltam. – Várjunk csak, te emlékszel erre?
– Persze, hogy emlékszem. Úgy beszéltél, mint valami rossz gyerek, és úgy néztél ki, mint valami kibaszott modell. El tudja ezt felejteni egy férfi?
– Mindent megadtam volna érte, ha akkor tudom, mit gondolsz.
– Azt gondoltam, hogy „Hello, basznivaló gyakornokpicsa, tizenkét óra! Katona, pihenj! Ismétlem, pihenj!"


"– Látod ott azt az embert ott, az ajtó mellett? – Azt a magas jóképű fickót? – Arra fordította a fejét, hogy megnézze, de én megrúgtam az asztal alatt. – Ne légy feltűnő! Az a főnököm.
Júlia szeme tágra nyílt, az álla leesett.
– Szent isten – kapkodott levegő után –, te tényleg nem vicceltél! Ez tényleg gyönyörű darab! Nem dobnám ki az ágyamból! Vagy az autómból. Vagy a próbafülkéből. Vagy a liftből, vagy . . . . ."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése