2015. március 5., csütörtök

Samantha Young Dublin Street (Dublin Street 1.)

Kidaó: Könyvmolyképző
Ár:3. 799 Ft
Fülszöveg:Négy éve az amerikai Jocelyn Butler, hátat fordítva tragikus múltjának, Edinburgh-ban kezdett új életet. Joss nem adja át magát a gyásznak, nem néz szembe a démonaival, és senkihez sem akar igazán közel kerülni, de miután beköltözik Dublin Street-i fantasztikus albérletébe, lakótársnőjének jóképű bátyja fenekestül felforgatja féltve őrzött magánéletét.

Braden Carmichael az a fajta ember, aki mindig megszerzi, amit akar. És ő most Jocelynt akarja az ágyába csábítani. Braden, miután megtudja, hogy Joss irtózik a komoly kapcsolatoktól, alkut kínál, amelynek keretében átadhatják magukat a vágyaiknak anélkül, hogy „túlbonyolítanák” a dolgokat. Jocelyn merő kíváncsiságból belemegy az egyezségbe, miközben nem is sejti, hogy a skótot egyetlen cél vezérli: a lelkéig lemezteleníteni a konok lányt…

Író: Samantha Young
Fordította: Molnár Edit
Besorolása: Erotikus, romantikus, szerelem,
Kiadás éve: 2013
Oldalak száma: 400
Eredeti cím: On Dublin Street
Fő szereplők: Braden Cramichel, Jocelyn Bulter, Ellie Carmichel
Fejezetek száma: 27
Kedveltségi szint a moly.hu szerint: 80%
Sorozat: Dublin Street (1) London Road (2)
Részletek:
  • "– Gyertek már! – sürgetett minket Ellie az utca végéről. Elodie, Clark és a gyerekek már bementek a kocsmába. – Mi tartott ilyen sokáig? – Jocelyn meg akarta dugatni magát, de mondtam neki, hogy most nem alkalmas. – felelte Braden olyan hangosan, hogy az egyik járókelő elröhögte magát. Mivel már nagyon a bögyömben volt, futva elindultam a többiek felé. – Semmi baj, drágám – kiabáltam vissza neki. – A vibrátorom úgyis alaposabb munkát végez. – Azzal bemenekültem a kocsmába, (…)"

"– Szex és utazás.
– Ööö, tessék?
– Listázom, mik érdekelnek.
– És ez minden? Szex és utazgatás? – mélyesztettem gúnyos mosollyal a lábába a sarkam.
– Nem tehetek róla, hogy ilyen rövid a lista.
– Arra célzol, hogy érdektelen vagyok?
– Drágám, ennyire hülyének nézel? – vonta föl Braden a szemöldökét. – Szerinted őszintén válaszolok? Ma még le akarlak fektetni.
Most már teljes erőből nekinyomtam a sarkamat.
– Vigyázz, mert így nem lesz etyepetye!
Braden hátravetett fejjel nevetett.
Úgy tettem, mintha megsértődtem volna, és ismét a képernyőnek szenteltem a figyelmemet.
– Szerencséd, hogy jó vagy az ágyban.
– Á! – kapta el Braden a lábam. – Azt hittem, nem csak azért tartasz.
– Ha az életem múlna rajta, sem tudnák más okot felsorolni – sandítottam rá a szemem sarkából."
  • "– Faszkalap. – Ezek után elvárom, hogy ma éjszaka a mocskos szádba dughassam a farkam – nézett rám Braden összeszűkölt szemmel. […..] – Ne hülyéskedj! – Bébi – nézett rám Braden lesajnálóan –, szopásban nem ismerek tréfát. Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy valaki fuldoklik. A pincér még éppen elcsípte a romantikus megjegyzést, kipirult arca volt rá a bizonyíték. – Mit hozhatok? – krákogta. – Nos – válaszolta Braden, aki szemmel láthatóan fütyült rá, hogy kihallgatták –, én egy steaket kérek, közepesen átsütve. Te mit kérsz? – mosolygott rám szelíden, majd ivott egy korty vizet. Azt hitte, poénos. – Úgy tűnik, kolbászt. Braden félrenyelte a vizet, és köhögőrohamot kapott."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése