2016. április 11., hétfő

C. J. Roberts Seduced in the Dark – Megigézve a sötétben (A sötét páros 2.)

Ár: 2.550 Ft
Kiadó: Könyvmolyképző

Történet:


A The Dark Duet második kötete – a Captive in the Dark izgalmas, bizsergető, mozgalmas folytatása. Mi a bosszú ára? 
Calebet egy titokzatos pakisztáni férfi tartotta fogva szexrabszolgaként. Kiszabadulása óta olyan adósságot cipel, amit csak vérben lehet visszafizetni. 
Az út hosszú és bizonytalansággal teli, de Caleb és Livvie számára minden véget ér. 
Vajon Caleb képes odadobni a szeretett nőt a bosszú kedvéért? Vagy meghozza a végső áldozatot?








Iró: C. J. Roberts
Fordította: Sándor Alexandra Valéria
Eredeti cím: Seduced in the Dark
Kiadás: 2012
Oldalak száma: 480
Fő szereplők: Celeb, Olivia, Metthew
Kedveltségi szint: 83%


Részletek:


- Egy olyan nőt sem ismertem előtted, aki megúszhatta volna ezt.
Potyogni kezdtek a könnyeim. Képtelen voltam bátorságot színlelni.
- Ne bánts, kérlek! - hadartam.
Higgadtan, a szája szélén bujkáló mosollyal nézett rám.
- Hát annak nem sok haszna lenne, igaz? Már így is eléggé össze vagy törve. Nem sok örömömet lelném benne.
Kifújtam a levegőt, amit észre sem vettem, hogy visszatartottam.
- Mégsem hagyhatom csak úgy annyiban a dolgot - tette hozzá, mire önkéntelenül megszorítottam a kezét.
- Miért feszültél meg? Mondtam már, hogy nem bántalak.
Megmagyarázhatatlan módon rázkódni kezdtem a zokogástól, de azért sikerült megszólalnom.





- Kérlek, ne legyél rám mérges - mondta, amitől ovisnak éreztem magamat, úgyhogy elengedtem. - Miattad hozott engem ide - folytatta. Arc- kifejezéséből látszott, hogy ostobának tart, amiért nem tudtam. Es hát nyilvánvalóan az is voltam.
- Hogy érted, hogy miattam?
- Törődik veled. Úgy törődik veled, ahogy én csak szeretném, hogy a mesterem törődjön velem - felelte szinte szomorú és töprengő hangon. - Tulajdonképpen örültem neki, hogy féltékeny voltál, látszott rajtad. Örvendetes változás, azután, hogy én voltam féltékeny rád.





Caleb ökölbe szorította a kezét maga mellett. Hagyni akarta, hogy a lány levegőhöz jusson, mielőtt megint bebocsátást kért volna forró, nedves szájába. Felsóhajtott, amikor Livvie a combjához nyúlt, hogy rátámaszkodjon, a másik kezével pedig megfogta a fa**t, hogy ismét bekapja.
A lány gyorsított a tempón. Csukott szemmel koncentrált az ütemre. Ezt már Caleb alig bírta. Képtelen volt ellenállni a kísértésnek, és odanyúlt, hogy kezét Livvie-ére tegye, s fel-le kalauzolja az ajkainak ritmusában. I
Livvie lassított, Caleb pedig próbált uralkodni magán, hogy ne döfködjön a csípőjével. Keményebben! Gyorsabban!Mélyebbre!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése