2015. április 2., csütörtök

Jennifer L. Armentrout Obszidián (Luxen 1.)

Történet:

Amikor – éppen az utolsó középiskolai évem előtt – Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.

Aztán a srác megszólalt.

Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt – akkor valami történt. Valami váratlan.

A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.

Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam…

Író:  Jennifer L.Armentrout
Fordította: Miks-Rédai Viktória
Besorolása:Romantikus, regény, szerelem, fantasy,
Kiadás éve: 2011
Oldalak száma:  422
Eredeti cím: Obsidian
Fő szereplők: Daemon Black, Katy Swartz, Dee Black, Lesa, Matthew Garrison, Ash Thompson
Fejezetek száma:
Sorozat részei:  Obszidián. Ónix (2) , Opál (3) Origin (4)
Kedveltségi szint a moly.hu szerint: 93%

Részletek:


"– Nem hiszem el, hogy megetted az összes jégkrémet, Daemon!
Összerezzentem, és megálltam az ebédlőben. Nincs az, az isten, hogy én abba a konyhába bemenjek.
– Nem ettem meg mindet!
– Ó, persze, saját magát zabálta fel! – sikította Dee olyan hangosan, hogy a tetőgerendák is beleremegtek. – Vagy a kanál volt? Jaj, tudom már! A doboz!
– Ami azt illeti, szerintem a hűtőszekrény – felelte Daemon szárazon. Elvigyorodtam, amikor hallottam, hogy az üres doboz valaminek, leginkább emberi bőrnek csattan."

"– Nem olyan embernek tűnsz, aki bármi kedve ellen valót megtesz – állapítottam meg.
– Rendes körülmények között nem is – kerülte meg az autó hátulját. – De a húgom elszedte a kocsikulcsaimat, és nem is kapom vissza őket, amíg rendesen nem viselkedek. Átkozott macerás pótkulcsokat szerezni.
Igyekeztem megállni, de kitört belőlem a nevetés.
– Elszedte a kulcsaidat?
Mérgesen összevonta a szemöldökét, és visszatért az oldalamra.
– Ez nem vicces.
– Igazad van – nevettem. – Ez nevetséges!
Daemon sötét pillantást vetett rám."



"– Tudod, mit gondolok? – kérdezte halkan. Még mindig az ösvényen álltunk, csak néhány madár dala visszhangzott körülöttünk.
A hangomat elkapta a finom szellő.
– Nem.
– Mindig azt tapasztaltam, hogy a legszebb emberek, az igazán, kívül-belül szépek azok, akiknek valójában fogalmuk sincs a hatásukról. – A tekintete a szemembe mélyedt, egy pillanatig csak álltunk Ott szoros közelségben. – Azok, akik közszemlére rakják a szépségüket, elfecsérelik. Az ő hatásuk elmúlik, a kinézetük csak egy kagylóhéj, semmi mást nem rejt, mint árnyakat és ürességet."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése