2015. április 18., szombat

Andrea Cremer Az őrzők (Nightshade 1.)

Kiadó: EGMONT HUNGARY KFT.
Ár: 3. 999 Ft
Történet:

Calla Tor, a félig ember, félig farkas tizenéves lány sorsa szinte a születésekor megpecsételődött: miután befejezi az iskolát, Ren Laroche, a szívtipró vérfarkas társa lesz. alig néhány héttel a kitűzött esküvő előtt azonban Calla, az Őrzők törvényeit áthágva, megmenti egy kiránduló fiatalember életét. És Shay Doran ellenállhatatlanul vonzza őt… A lány kételkedni kezd kijelölt sorsában és egész addigi életének értelmében. Ugyanakkor azt is tudja, ha a szívére hallgat, elveszíthet mindent. Még az életét is. Megéri-e a tiltott szerelem a legnagyobb áldozatot?


Író: Andrea Cremer
Fordította: Barta Tamás
Besorolása: Urban fantasy,  romantikus, alakváltó, mágia, vérfarkas
Kiadás éve: 2011
Oldalak száma: 472
Eredeti cím: Nightsade
Fő szereplők: Ren Laroche, Shay Doran, Calla Tor
Sorozat részei: Az örzők (1), A keresők (2), A döntés(3)

Kedveltségi szint a moly.hu szerint: 81%
Ennyire imádtam: 10/9,5

Részletek:


– Jó tudni, hogy egy Vesta-szűzért vagyok oda – mondta, és a düh eltorzította a vonásait.
– Micsodáért?
– Történelem. Ókori Róma. Kívánatos, de megközelíthetetlen lányok. Ha megszegték a szüzességi fogadalmukat, élve eltemették őket.
– Élve? – megremegtem. Ez történne velem is, ha a vigyázók rájönnének, mit tettem Shayjel? Tudtam, hogy nem úsznám meg, ha Renen kívül más is megérintene, de nem gondoltam arra, milyen súlyos következményei lennének.
– Azt a szerencsés fickót pedig, aki elcsábított egy Vesta-szüzet, nyilvánosán halálra korbácsolták – fejezte be.




– És a cenzúrát is mélyen ellenzem. Nem hiszek abban, hogy titkolni kellene a tudást.
Olyan magabiztosan beszélt, hogy beleszédültem. Fogalma sem volt, milyen veszélyes területen mozog.
– Szóval Éva nagy rajongója vagy? – kérdeztem.
– Igen, kár őt szidni. A tudás fáját sokkal többre értékelem az Édenkertnél. Hiszen voltunk az Édenben, nem? Annyira nem tuti hely.




Ren előhúzta a kezét a zsebéből, ökölbe szorított ujjai között volt valami. Majd megfogta a csuklómat, és a kezemet tenyérrel fölfelé fordította. Valami hűvös pottyant az ujjaim közé. Elhúzta a kezét, és hátralépett, mintha egy időzített bombát ejtett volna a tenyerembe.
Lepillantottam, és elakadt a lélegzetem. A tenyeremen egy csillogó gyűrű pihent. A közepéről egy simára csiszolt ovális zafír ragyogott rám. A gyűrű ezüstös fényű karikája finoman megmunkált, fonatos minta volt.
Csöndben bámultam a gyűrűt, és a kezem remegni kezdett.
Ren nem lépett közelebb.
– A gyűrű fehér arany – mormolta. – A hajadra emlékeztet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése