2015. február 12., csütörtök

Tina Reber - Spontán szerelem

Kiadó: I. P. C Könyvek Kft.
Ár: 3.031 Ft
Fülszöveg:

Taryn Mitchell kisvárosi lány, aki két lábbal áll a földön. Biztos kézzel vezeti a családi örökségként rámaradt sörözőt, a Mitchell's Pubot, jól érzi magát barátai társaságában, örömét leli az alkotó tevékenységekben. Élete nyugodt, békés, nem hiányzik belőle semmi. Vagy mégis? Ami a férfiakat illeti, Taryn több fájdalmas csalódás és egy balul sikerült eljegyzés után úgy dönt, többé nem teszi kockára a szívét.
A csendes kisváros élete azonban egyik napról a másikra felfordul, amikor egy neves filmstúdió a városkát szemeli ki forgatási helyszínéül. Hamarosan megérkeznek a híres hollywoodi színészek, köztük a mindenki által rajongott sztár, a szőke, jóképű Ryan Christensen is.
Ryan sosem akart sztár lenni. A felhajtást, a rajongói levelek özönét, a sikoltozó tömeget a háta közepére sem kívánja. Aznap reggel is csak sétálni akart egyet a városka utcáin, amikor a rajongók hada felfigyelt rá, és üldözőbe vette. Ryan menekülés közben egyenesen a Mitchell's Pub bejárata felé veszi az irányt…

Író: Tina Reber
Besorolása: Romantikus, Regény, Kortás
Kiadás éve: 2013
Oldalak száma: 400
Eredeti cím: Love Unscripted
Fő szereplők: Ryan Christensen, Taryn Lynn Mitchell
Fejezetek száma:37
Kedveltségi szint a moly.hu szerint: 78%

Részletek:


  • "– Szerinted mennyi pénzt fizetnének nekem a nők, akik le akarnak feküdni velem?
    – Milliárdokat! – feleltem gyorsan.
    – Tényleg? Gyorsan, húzzunk ki matracokat az előkertbe! Te limonádét árulsz, én meg egész nap kefélek! – röhögcsélt.
    A bab odamászott Ryanhez, és fejbe vágta az egyik fakockával.
    – Au! – Ryan a fejét dörzsölte. – Igazad van, Sarah. Buta ötlet volt. Ryan bácsi himbilimbije leesne, ha egész nap dolgoztatná!"







"– Állítsátok meg a sofőrt! Ki kell raknunk Tarynt! Itt azt állítják, hogy csak szexre kell neki az öcsém! Ryan gyorsan kihúzta magát.  – Ez igaz! Kényszerít rá… – Eltakarta a szemét a pezsgősüveggel, úgy tett, mintha sírna, és összeroskadt az ülésen. – Folyamatosan! – nyöszörögte. – És meg is ver. Olyanokat mond, hogy: „azonnal vetkőzz le, és mássz be az ágyba, vagy különben adok én neked igazi okot a sírásra, miszter.” Pedig én emberi lény vagyok, nem egy gép! – Janelle is folyton ver engem – zokogta Nick. – Egyszerűen kihasznál. – Csak szeretnéd! – nevetett a felesége. – Én nem tudom, te hogy vagy vele, Janelle, de ha nekem kell összeszednem a piszkos zokniját meg alsógatyáit, elvárom a viszonzást – mondtam. – Hát igen – helyeselt Janelle. – A Christensenek egyáltalán nem rózsaillatúak. – Hé, nagyon büszkék vagyunk a szagunkra! – vitázott Ryan. – Ha a rajongóid tudnák… – feleltem. – Talán nem ácsorognának olyan közel az ajtónkhoz."


"– Ide süss, mekkora sügér! Ezt vétek lett volna visszadobni. Taryn, bemutatom a vacsorát. Vacsora, bemutatom Tarynt – próbált viccelődni szerencsétlen hal levágott fejével.
– Mit szólnátok, ha idekint sütnénk meg? – mutattam a tűzrakóhelyre. – Szép munka volt, ember – tettem hozzá tréfás ősasszonyi hangon, és megszorítottam a vállait.
– Ember fogni hal asszonynak – jelentette ki büszkén."




Az íróról:

Tina Reber már 4 évesen könyvtártag volt, mivel egy kisvárosi könyvtáros lányaként született. A könyvek mindig különleges helyet foglaltak el az életében. Debütáló regénye, a Love Unscripted (Spontán szerelem) az Amazon Női fikció kategóriájának top versenyzője lett azonnal.
Csöndes életet él Pennsylvaniában férjével és fiával.

További részek: 
Spontán szerelem
Love Unscripted (nem jelent meg Magyarországon)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése