2015. február 9., hétfő

Emma Chase Behálózva (Behálózva 1.)

Kiadó: Athenaeum Kiadó 
Ár: 2. 841 Ft
Fülszöveg:

Drew sokat tud a nőkről, de nem eleget. Drew Evans igazi főnyeremény. Szívdöglesztő, rámenős, gazdag, egyszóval olyan pasi, akinek mosolyáért New York legtökéletesebb alakú hölgyei örömmel ledobnák magukról a trendi kis koktélruhát, és még nagyobb örömmel hagynák el megunt férjeiket. Ő a társasági élet központja, a cég titkos reménysége, a család mintapéldánya, de egy napon eltűnik a színről, és jó oka van rá. Állítólag lázas betegen fekszik és kúrálja magát. De ugye ezt a dumát egyikünk sem veszi be? Katherine Brooks éles eszű, állhatatos és gyönyörű. A siker érdekében mindenen és mindenkin átgázol, ha kell. Drew és Kate gyönyörű pár lehetnének. Ha nem gyűlölnék egymást minden erejükkel. Ha nem vágynának egymásra minden porcikájukkal. Vajon ki kerül ki győztesen kettőjük világraszóló párharcából? Ki engedelmeskedik kinek, ki a főnök az ágyban és ki a cégben?




Író: Emma Chase
Besorolása: Erotikus, humor, regény, romantikus
Kiadás éve: 2014
Oldalak száma: 320
Eredeti cím: Tangled
Fő szereplők: Drew Evans, Katherine Brooks, Kate Brooks
Fejezetek száma: 28
Kedveltségi szint a moly.hu szerint: 91%

Részletek:



"– Aha. Királylány akarok lenni. Feleségül vesz egy királyfi, és palotában fogunk lakni.
Beszélnem kell a nővéremmel. A Disney-filmek veszélyesek. Ha kíváncsiak a véleményemre, elmondom, hogy szerintem rohasztó, butító agymosást végeznek.
– Vagy mondjuk, beszállhatnál az ingatlanbizniszbe – mondom. -Akkor megveheted magadnak a palotát, és nem lesz szükséged semmiféle királyfira."










"Amúgy is idegesített az a hülye óra. Az a hülye csipogás. Bip- bipbip... Átfordultam a másik oldalamra, és aludtam tovább. Amikor végül kivonszoltam a seggemet az ágyból, gyenge voltam, és hányinger kerülgetett. Fájt a mellkasom, a fejem. Látják? Ez nem lehetett más, mint influenza, igaz? Aludni már nem bírtam, úgyhogy ide, az én hűséges kanapémra tettem át a székhelyemet. És olyan kényelmes volt az én jó kanapém, hogy úgy döntöttem, itt is maradok. Egész héten. És Will Ferrell legfaszább filmjeit nézem a plazmán."








"– Kis szívem – mondom neki –, most nagy szívességet tettél Drew bácsinak. Bármit szeretnél karácsonyra, csak mondd ki és máris a tiéd. És tényleg bármit kívánhatsz.
Tágra nyílik a szeme. A nővéremre pillant, majd konspiratívan a fülembe súgja:
– Kaphatok egy pónit?
Te jó ég!
Pontosan egy másodpercig gondolkodom a válaszon. – Természetesen.
Erre még szorosabban ölel, és sikongat örömében.
– Csak Maminak ne mondd el, amíg meg nem hozzák, jó? Lehet, hogy ezek után be kell lépnem a tanúvédelmi programba."






Az írónőről:

Emma Chase egy igen jó kedélyű, kedves hölgy, aki szenvtelenül bele tudta magát élni egy enyhén szólva is szexuálisan csapongó életet élő fiatal, sikeres üzletember bőrébe. Az alábbi beszélgetésből kiderül, hogy miként sikerült neki ez az „azonosulás”, mennyire számíthatunk a sorok között komoly érzelemre, és mindez hogyan bújik a humor köntösébe.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése